پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:40 - 1399/06/02

سردر سینماها میزبان طرح‌های عاشورایی روح‌الامین شد/ درخشش «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند»

طرح‌های عاشورایی حسن روح‌الامین در ایام محرم بر سردر سینماها قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سینماهای سراسر کشور همزمان با تعطیلی ۱۰ روزه محرم همه با نقاشی های عاشورایی حسن روح الامین تزیین شدند.

برای اولین بارست که سینماها ۱۰ روز عزاداری اول محرم تعطیل شده اند. در سال های قبل و در تعطیلی محرم سردر سینماها صرفا با پارچه سیاه پوشانده می شد که امسال سعی شده است اندکی شمایل سینماها متفاوت باشد.

در این طرح به همت سازمان سینمایی، سردر سینماها با نقاشی های عاشورایی و کتیبه آراسته شده اند.

*درخشش «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» در استرالیا

فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» نامزد بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره بین‌المللی فیلم مسلمانان استرالیا شد.

این فیلم سینمایی به کارگردانی «امیراطهر سهیلی» در دوازدهمین حضور جهانی خود موفق شد در بین 3نامزد نهایی بخش بهترین فیلم داستانی در کنار 2نماینده از ترکیه و آفریقای جنوبی بایستد.

«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» پیش از این حضور خود را با کسب جایزه بهترین بازیگر زن برای «لعیا زنگنه» در جشنواره Italian Film Days پایان داده بود و سپس در یازدهمین حضور جهانی خود در ایالت کانزاس آمریکا در جشنواره فیلم «یونیورسال» روی پرده رفت و هم‌اکنون 15شهریورماه در استرالیا روی پرده خواهد رفت.

این فیلم سینمایی با تهیه‌کنندگی «محمدرضا شرف‌الدین» و بازی «لعیا زنگنه» پس از بهبود شرایط اکران در کشور، در ایران نیز اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین